Je beheert administratieve processen en biedt ondersteuning aan onze projectingenieurs en Operations Managers. Je zorgt voor een vlotte en correcte afhandeling van de maandelijks…
Ben jij een ervaren Management Assistant (M/V/X) met een passie voor administratie en organisatorische ondersteuning? Onze klant, een toonaangevend en internationaal bedrijf regi…
Het takenpakket: Proactief beheren en opvolgen van de agenda's van twee executives. Organiseren van vergaderingen, conferenties en interne events. Voorbereiden, opmaken en nale…
JOB DESCRIPTION Als Management Assistant zorg je ervoor dat het dagelijkse reilen en zeilen van het kantoor op rolletjes loopt. Je takenpakket is veelzijdig en gevarieerd, waarbi…
Als Management Assistant / Boekhouding vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, ingeven van bankafschriften, be…
Agenda- en mailbeheer: Je plant meetings, houdt inboxen overzichtelijk en zorgt voor een vlotte interne en externe communicatie. Projectondersteuning: Je volgt lopende projecten …
✔️ Beheer van agenda's en reizen ✔️ Voorbereiden van presentaties, vergaderingen en notulen ✔️ Ondersteunen van directie bij interne en externe communicatie ✔️ Opmaken van rappo…
Management assistant KAMPENHOUT - Ref. A-743955 OfficeVoltijds€ 2200 - 3000 / maandVaste job na geslaagde interimperiode Functie Ben jij een organisatietalent met een passi…
Wij bieden jou Wat bieden wij? Fulltime contract (40u/week) + 12 ADV-dagen Jaarlijks verlof in overleg met je team, verplicht 2 weken op te nemen tussen juni en september S…
Robert Half is momenteel op zoek naar een Management Assistant (m/v/x) voor een bedrijf gelegen in Diegem. Onze klant is actief binnen de juridische sector. De verantwoordelijk…
Beheer van administratie en documentenstroom voor consultants en management Voorbereiden, nalezen en lay-outen van rapporten en presentaties Agendabeheer en opvolging van afsprak…
Eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers, zowel telefonisch als via e-mail Ondersteuning van verschillende afdelingen (sales, HR, finance, management) met administratieve …
✔️ Gestion de l'agenda du management ✔️ Préparation des documents liés au payroll (en collaboration avec le secrétariat social) ✔️ Rédaction et suivi de documents RH : contrats, …
Introduction Arctik is a Brussels-based communication agency that puts sustainability first. We provide a broad range of communication services to European clients who focus on …
As an Executive Assistant of a C-level you will be responsible for: Agenda management and organization of meetings. Travel arrangements Preparing reports, presentations, and cor…
Provide full administrative support to the VP, including calendar management, prioritization of meetings, screening calls and emails, and coordinating daily tasks. Prepare execut…
Ontvang e-mail alerts van de laatste Jobs in Kortenberg