Eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers, zowel telefonisch als via e-mail Ondersteuning van verschillende afdelingen (sales, HR, finance, management) met administratieve …
Functieomschrijving Word jij blij van een goed georganiseerde werkdag en tevreden klanten? Als Office Assistant zorg jij dat de receptie, communicatie en administratie perfect op…
✔ Administratieve ondersteuning van het management & het sales admin team ✔ Coördinatie van de kantoororganisatie (leveringen, post, telefoons, pakketontvangst) ✔ Beheer van kant…
✔️ Bestellingen en stockbeheer ✔️ Postverwerking en ontvangst van bezoekers ✔️ Ondersteuning van boekhouding & HR ✔️ Ad hoc administratieve taken Een allround functie in een i…
Robert Half is voor een klant op zoek naar een Allround Office Support Medewerker voor een organisatie in de regio Brussel. Onze klant is een stabiele en dynamische organisatie a…
Beheren van de dagelijkse kantoororganisatie en aanspreekpunt zijn voor collega's en bezoekers Coördineren van leveranciers en facility-diensten Ondersteuning van het management …
The future looks like you Sinds de oprichting door de broers Clemens en August in 1841, is het familiebedrijf C&A generatie na generatie toonaangevend op het gebied van modieuze …
Bij ons gaat geen klant de deur uit zonder een oplossing. Wij gaan daarin verder dan wie dan ook. Kortom: we maken het onze klanten graag gemakkelijk - en vatten dat samen in drie…
JOB DESCRIPTION Als HR Project Consultant werk je binnen verschillende sectoren op verschillende HR projecten (3-12 maanden) in regio Vilvoorde. Met jouw vast contract maak je de…
The future looks like you Sinds de oprichting door de broers Clemens en August in 1841, is het familiebedrijf C&A generatie na generatie toonaangevend op het gebied van modieuze …
Beheer van administratie en documentenstroom voor consultants en management Voorbereiden, nalezen en lay-outen van rapporten en presentaties Agendabeheer en opvolging van afsprak…
Het takenpakket: Proactief beheren en opvolgen van de agenda's van twee executives. Organiseren van vergaderingen, conferenties en interne events. Voorbereiden, opmaken en nale…
Als Management Assistant / Boekhouding vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, ingeven van bankafschriften, be…