We are a global materials technology and recycling group. We reduce harmful emissions, power the vehicles and technologies of the future, and give new life to used metals. Our sust…
Als Office Manager heb je een tal van diverse taken, zoals: Het instaan voor onboarding van nieuwe collega's Het opmaken van relevante PowerPoints Het goed functioneren van he…
Part time assistant voor ondersteuning op kantoor Taken Facility set-up, mailing follow-up, stock management, delivery staci, Vereisten Teampmayer die flexibel en to the po…
Als Office Manager beschik je over een ruim takenpakket. Jouw hoofdtaken zijn onder meer: Het algemeen coördineren van het kantoor Het organiseren van diverse meetings Adminis…
UNIZO Winkelraad is de koepel van twee sectororganisaties (www.buurtsuper.be, www.modeunie.be) en een opleidingscenter voor de zelfstandige kleinhandel (www.pmoretail.be). De kernt…
Wat ga je doen? Notuleren tijdens vergaderingen Coördineren van activiteiten en bijeenkomsten Beheren van inschrijvingen Regelen van locaties en catering Onderhouden van ons …
Het beheren van de algemene administratie, waaronder postverwerking, e-mails en telefoongesprekken. Het plannen en coördineren van vergaderingen, evenementen en afspraken. Het on…
De functie omvat het administratief verwerken van documenten voor zowel import- als exportgoederen (vrachtvervoer/doorsturen), in overeenstemming met de geldende douanereglementen …
Office taken: telefoons, mails, postverwerking, agendamanagement, opvolgen van kantoormaterialen, facturatie, ... Ontvangen van bezoekers, leveranciers en klanten Beheer van de a…
Als Office manager breng je je team, je klanten en de kandidaten samen : Je kent én bent aanwezig in jouw regio : door het in kaart brengen én bezoeken van prospecten en klanten,…
Actief zoeken naar woningen die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten en andere belanghebbenden. Beheren van het voll…
Robert Half is op zoek naar een parttime Office Manager (m/v/x) (30u) voor een klant gelegen in Diegem (vlak aan het station) voor een opdracht van minstens 6 maanden met een kans …
Het takenpakket als Office Manager ziet er als volgt uit: Het onderhouden van zowel interne als externe communicatie. Het verzorgen van een soepele gang van zaken van het dagdage…
Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor: Ondersteuning van consultants en head of Public Relations in administratieve taken Organiseren van interne en externe events (tea…
Het beheren van de algemene administratie, waaronder postverwerking, e-mails en telefoongesprekken. Het plannen en coördineren van vergaderingen, evenementen en afspraken. Het on…
Dagelijkse taken: Onthaal van het kantoor en logistieke taken in het kantoor uitvoeren. Administratie: Beheren van inkomende en uitgaande post, inclusief het scannen, archiveren …
Coördinatie van Agenda's: Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en beheren van kalenders, vakantieplanningen, vergaderingen en de beschikbaarheid van personeel. Eerste Aan…
Je fungeert als een centraal aanspreekpunt voor zowel interne als externe communicatie en zorgt voor een soepele dagelijkse gang van zaken binnen het kantoor. Invloedrijke rol: A…
Je fungeert als een centraal aanspreekpunt voor zowel interne als externe communicatie en zorgt voor een soepele dagelijkse gang van zaken binnen het kantoor. Invloedrijke rol: A…
Als Office Manager bij onze klant in Brussel heb je het volgende takenpakket: Facilitair Beheer: Verantwoordelijk zijn voor de algemene werking van het kantoor, waaronder de inri…