Eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers, zowel telefonisch als via e-mail Ondersteuning van verschillende afdelingen (sales, HR, finance, management) met administratieve …
Functieomschrijving Word jij blij van een goed georganiseerde werkdag en tevreden klanten? Als Office Assistant zorg jij dat de receptie, communicatie en administratie perfect op…
UZ Brussel: Samen sterk in zorg, innovatie en wetenschap Word onze nieuwe Office Assistant Health Care op de afdeling Pneumologie UZ Brussel is een toonaangevend universitair z…
✔️ Bestellingen en stockbeheer ✔️ Postverwerking en ontvangst van bezoekers ✔️ Ondersteuning van boekhouding & HR ✔️ Ad hoc administratieve taken Een allround functie in een i…
JOB DESCRIPTION Ben jij op zoek naar een gevarieerde job waar je jouw communicatieve skills kan inzetten? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een familiale organis…
Client Description: Onze klant is een gevestigde, toekomstgerichte federatie met een lange geschiedenis en een duidelijke maatschappelijke rol. Ze ondersteunen en vertegenwoordige…
Beheren van de dagelijkse kantoororganisatie en aanspreekpunt zijn voor collega's en bezoekers Coördineren van leveranciers en facility-diensten Ondersteuning van het management …
JOB DESCRIPTION Als HR Project Consultant werk je binnen verschillende sectoren op verschillende HR projecten (3-12 maanden) in regio Vilvoorde. Met jouw vast contract maak je de…
The future looks like you Sinds de oprichting door de broers Clemens en August in 1841, is het familiebedrijf C&A generatie na generatie toonaangevend op het gebied van modieuze …
Verwerken en bijhouden van personeelsgegevens in het HR-systeem Voorbereiden en opvolgen van arbeidsovereenkomsten, contractverlengingen en mutaties Ondersteunen bij recruitmenta…
Beheer van administratie en documentenstroom voor consultants en management Voorbereiden, nalezen en lay-outen van rapporten en presentaties Agendabeheer en opvolging van afsprak…
Het takenpakket: Proactief beheren en opvolgen van de agenda's van twee executives. Organiseren van vergaderingen, conferenties en interne events. Voorbereiden, opmaken en nale…
Als Management Assistant / Boekhouding vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, ingeven van bankafschriften, be…
Bedrijf Jobmatch zoekt een administratieve duizendpoot voor een functie als Management Assistant bij een klant in Evere. Omschrijving Boeken van vluchten, hotels en transport v…
Projectadministratie (rapporten, planning) Voorbereiden van documenten en presentaties Opvolgen van deadlines en actielijsten Interne communicatie tussen teams stroomlijnen Adm…